صول سوطوندن سچیم یاپیكز. سیته یه دواملی یكی بلگه لر أكله نه جكدر. سزكده ئوزگون دینی دوكومانلریكز وارسه ایلگیلی یرك یوروم قسمنە لینكیله برابر یازمه كزی دیلییورز. شاید طوسیه لری ایندیرمه ده صورون یاشییورسه كز لطفاً یكیدن یوكله مه مز ایچون خبر ویرك

Sol sütundan seçim yapınız.. Siteye devamlı yeni belgeler eklenecektir. Sizin de özgün dini dökümanlarınız varsa ilgili yerin yorum kısmına linkiyle beraber yazmanızı diliyoruz...Şayet dosyaları indirmede sorun yaşıyorsanız lütfen yeniden yüklememiz için haber verin..



4 Haziran 2011 Cumartesi

Kadir Mısıroğlu Kitabları

İslam Dünya Görüşü - indir / download
Kırık Kılıç - indir /download
Lozan Zafer mi Hezimet mi - indir / download
Kurtuluş Savaşında Sarıklı Mücahidler - indir/ download
Moskof Mezalimi - indir / download
Osmanoğullarının Dramı - indir / download
Şehid i Muazzez Ali Şükrü Beğ - indir / download
Türk ün Siyah Kitabı Yunan Mezalimi - indir / download
Musul Meselesi ve Irak Türkleri - indir / download
Macar İhtilali - indir / download

https://drive.google.com/drive/folders/1a3GxuDAyu5PmgwZ7kSuLu0ck9bEMVPrR?usp=sharing

55 yorum:

  1. Nasıl indiriceğimiz konusunda yardım eder misiniz. Linke tıklıyorum ama indir kısmını göremiyorum ?

    YanıtlaSil
  2. Sol kolondaki pdf linklerine tıklayarak kitapları pdf formatında indirebilirsiniz. Başka formatlarda indirmek istiyorsanız -örneğin .djvu- en alttaki All Files - HTTP linkine tıklayın ve açılan penceredeki çıkan linklere tıklayarak indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bu siteye emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Kadir Mısıroğlu'nun kitaplarını indiriyorum ancak en yakın zamanda indirdiklerimi parayla alacağım. Sevdiğimiz insanların kitaplarını satın alalım onlara destek olalım sahipsiz bırakmayalım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. kadir mısıroğlu Tarihten Günümüze Tahrif Hareketleri verebilir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de arıyorum bir türlü bulamadım. acaba bulursanız paylaşırmısınız. ben bulursam ben de paylaşacağım..teşekkürler hayırlı çalışmalar..

      Sil
    2. Üstadım izin verip vermeyeceğini bilemem ancak üstad bu işi para için yapıyor herkese kitap hediye eder üstad yani üstad bu işi para için yazsaydi öyle her gelene kitap hediye etmezdi ama arkadaşlar bu kitapları yine de satın alın eldeki gibi olur mu

      Sil
    3. Üstadım izin verip vermeyeceğini bilemem ancak üstad bu işi para için yapıyor herkese kitap hediye eder üstad yani üstad bu işi para için yazsaydi öyle her gelene kitap hediye etmezdi ama arkadaşlar bu kitapları yine de satın alın eldeki gibi olur mu

      Sil
    4. Üstadım izin verip vermeyeceğini bilemem ancak üstad bu işi para için yapıyor herkese kitap hediye eder üstad yani üstad bu işi para için yazsaydi öyle her gelene kitap hediye etmezdi ama arkadaşlar bu kitapları yine de satın alın eldeki gibi olur mu

      Sil
  5. Teşekkürler ancak Kadir Mısıroglu'ndan helallik aldınız mı? Almadıysanız okumadan sileceğim.

    YanıtlaSil
  6. bu dünya için çalışan bir şahıs değil kanımca.. diğer tarafda hesabını öderiz olmadı.

    YanıtlaSil
  7. Tarihten Günümüze Tahrif Hareketleri 1.-2. ve 3. ciltlerin PDF lerini nereden bulabiliriz acaba yardımcı olabilecek varmı

    YanıtlaSil
  8. Hocam Üstadın haberi var mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. tesekkur. cazak Allahu xayran.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar bu kitaplar m.oğlunun olabilir ama değiştirilme olaslığı büyük bence bunlara itimat etmeyin ücretli alınn

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar soldan bölüm seçip kitap yüzü açılınca soldaki pencerenin içindeki pdf yazan yere sağ tıklayıp farklı kaydet diyin açılan pencerede indirmek istediğiniz yeri seçin indirme başlar ben de kendi çapımda yardım etmiş olayım :P

    YanıtlaSil
  12. kadir mısıroğlu Tarihten Günümüze Tahrif Hareketleri

    YanıtlaSil
  13. kadir mısıroğlu Tarihten Günümüze Tahrif Hareketleri nereden bulabilirim bir yardim lutfen

    YanıtlaSil
  14. kopyalamis degistirme imkani yok lakin üstad izin vermiyor diye biliyorum bence paylasmayin

    YanıtlaSil
  15. Allah İslam için mücadele edenlerden razı olsun. Üstadın haberi var mi ?

    YanıtlaSil
  16. Allah İslam için mücadele edenlerden razı olsun. Üstadın haberi var mi ?

    YanıtlaSil
  17. Kadir Mısıroğlu'nun Osmanlı Tarihi kitabını bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  18. kadir mısıroğlu na vereceğiniz en büyük karşılık o kitabları hatim etmenizdir.ve bu dava uğrunda yorulmaktır...epey kitabı satın aldım sizler madem muavfak olamıyorsunuz gıyabında dua edin..helal ediceğine dair hüsnü zanım vardır.

    YanıtlaSil
  19. Böyle bir devlete ihanetin cezası elbette idam olmak lazım gelir. Zira
    hakayıkı muhammediyenin galibi
    memaliki bu gün de lideri Türk Milletidir istikbalde de O olacaktır.

    Son Asrın Münevveri
    Üstad Kadir MISIROĞLU

    YanıtlaSil
  20. Bu eserleri burada paylaşmak için Sebil yayınevinden izin aldınız mı? Bu eserlerin tamamı teliflidir, hayır işleyeyim derken aman günah işlemeyin, kul hakkına girmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana dememişsiniz Özür. Hele ben dadece sözlerini paylaşıyorum. Ara sıra ds videolarını.
      Sorun olmaz değil mi?

      Sil
    2. Bana dememişsiniz Özür. Hele ben dadece sözlerini paylaşıyorum. Ara sıra ds videolarını.
      Sorun olmaz değil mi?

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  21. Haklısınız galiba. Kaş yaparken göz çıkardık desene.

    Kaynak belirtiyorum. Merhum da nilgilerinin yayılmasını isterdi. İzini nerden almalıyım?
    Sağolun

    YanıtlaSil
  22. Haklısınız galiba. Kaş yaparken göz çıkardık desene.

    Kaynak belirtiyorum. Merhum da nilgilerinin yayılmasını isterdi. İzini nerden almalıyım?
    Sağolun

    YanıtlaSil
  23. Haklısınız galiba. Kaş yaparken göz çıkardık desene.

    Kaynak belirtiyorum. Merhum da nilgilerinin yayılmasını isterdi. İzini nerden almalıyım?
    Sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta, kul hakkına girmemek için youtube dan ben vidyo dahi indirmiyorum, siz boşverin silin bunları, sebil yayınevindende helallik isteyiniz, vesselâm..

      Sil
    2. Ben bu yunan mezalimi kitabını bir satış sitesinden 2 kişiden istedim ikisi de yok dedi göndermedi. Baskısı da sebil yayınevinde satışı da gözükmüyor. Rahmetli ilim adamıydı, kitabının resmi satışı olsa gidip alayım, ama yok. Artık okurken fatiha yollarız, inşallah öyle helalleşiriz.

      Sil
    3. https://drive.google.com/drive/folders/1a3GxuDAyu5PmgwZ7kSuLu0ck9bEMVPrR?usp=sharing

      Sil
    4. Merhabalar islam tarihi ve osmanlı tarihi kitabı pdf var mı acil ?

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin az kudur
      Böyök atanla mahşer de yüzü kara bir şekilde birbirinize bakarsınız artık...

      Sil
  25. müsait zamanda kitaplarını da satın almak kaydıyla indiriyorum. Sizden ricam acaba Muhtasar İslam Tarihi serisinin taranmış hali var mı? Varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Hocam linklerdeki dokümanlar silinmis, sanirim telif yemisler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://drive.google.com/drive/folders/1a3GxuDAyu5PmgwZ7kSuLu0ck9bEMVPrR?usp=sharing

      Sil
    2. Hocam burda mısıroğlunun kitapları yok varsa paylaşır mısınız?

      Sil
  27. ALLAH razı olsun siteniz çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  28. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  29. linklerdeki dokümanlar silinmiş yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  30. üstadın diğer eserlerine ulaşma imkanımız varmı? şuan sebil yayınevi eserleri yayından kaldırmış fırsatçılar ise 300 500 liraya kitapları satıyorlar.

    YanıtlaSil
  31. Hiç birşekilde kitapları indiremedim

    YanıtlaSil
  32. Muhtasar İslam tarihi ve Osmanlı tarihini yükleyebilir misiniz, size telegramdan ulaşabilir miyim

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar, üstadın kitapları şuan hiç bir yerde yok olanlarda aşırı yüksek fiyatlarda satılıyor üstad paraya pula önem vericek biri
    Değildi uygun fiyata piyasada olsa hiç beklemeden alırım

    YanıtlaSil
  34. Üstad Kadir Mısıroğlu nun tüm videolarını sesleri temizlenmiş haliyle telegrama yüklüyorum. Buyurabilirsiniz
    https://t.me/UstadKadirMisirogluVideolari

    YanıtlaSil
  35. teşekkürler, sayenizde birçok kitaba ulaştım. Allah rahmet eylesin çok geç anladım Üstad Kadir Mısıroğlu'nu.
    indiremeyenler için yukarda dinidoküman drive link paylaşılmış. kopyalayıp ara diyin, indirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki linkte mısıroğlunun kitapları yok ben de siz nerden buldunuz.

      Sil
    2. var kardeşim. linki aç, sebil yazan klasörde hepsi.

      https://drive.google.com/drive/folders/1a3GxuDAyu5PmgwZ7kSuLu0ck9bEMVPrR

      Sil
  36. Es selamu aleyküm.Hocam Kadir mısıroğlunun islam tarihi her 3 cildinin PDF ni nasıl bulabilirim?

    YanıtlaSil
  37. bu telegram kanalına katılırsanız emin olun Üstad Kadir Mısıroğlu 'nun çoğu kitabının pdf haline ulaşabilirsiniz

    @UstadKadirMisirogluVideolari

    YanıtlaSil
  38. https://t.me/UstadKadirMisirogluVideolari

    telegram kanalında Üstadın çoğu kitabı paylaşılmış

    YanıtlaSil